lauantai 11. toukokuuta 2013

Raitaa, viivaa


Heti perään uusi postaus! Päivämäärä näyttää toista, koska siitä on jo kaksi tuntia. Juuri äsken piti mennä nukkumaan, mutta minä käkin vieläkin blogissa. Mutta kynsistä olin sitä mieltä, että ei sovi mulle. Ihan nätit kynnet mutta ei mulle. Kuvausrekvisiittana vesi, jossa on kiva kuvata, ja takana saippuapumppu.

 Muokkasin nyt oikealle:
- Blogiarkiston
- Tunnisteet, Lakkaustyyli
- Tunnisteet, Lakkamerkki
- Sivun näytöt
vasemmalle:
- Lukijapalkin
- Vanhat postaukset

Värilakka, HM - Lovely Lavender
Keskiviiva, Veryme - Silver (art)
Siniviivat, Color Club - ? (art)

Tykkäättekö te isoista vai vähän pienemmistä kuvista ?

6 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää. Tykkään tästä valkeasta ja yksinkertaisesta ulkoasusta :)

    Isot kuvat on aina plussa!

    VastaaPoista
  2. Isot kuvat ehdottomasti, koska niistä saa paremmin selvää mitä niille kynsille on oikeasti tehty. :)

    VastaaPoista
  3. Bambi, kiitos kommentista!:) Vaihdoin isompiin.

    Niniane, Vaihdoin isoihin kuviin :) Kiitos kommentista!

    VastaaPoista
  4. Hyvältä tosiaan näyttää tuore blogisi! Mua kans miellyttää siisti ja selkeä ulkoasu ja kynnetkin on! Jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
  5. Henk.kohtaisesti tykkään isoista kuvista :)

    Suakin oottais muuten haaste meikäläisen blogissa ;)

    VastaaPoista
  6. mun mielest hyvä blogi, mut sä voisit vaik kuvilla + kirjotuksilla tehä ohjeit miten tehä noi kynnet? ni muutki pääsis sitte kokeilemaa, mä vaihoin just mun blogin kynsblogiks, liity ihmeessä lukijaks! ♥
    http://emilias-nails.blogspot.fi/

    VastaaPoista